Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Halvvägs genom en stressig vecka!

Hindrums frihetliga alster

Wednesday, October 05, 2005

Halvvägs genom en stressig vecka!

Har nu lite tid på mig att blogga innan jag skall ner till MUF-lokalen för att hålla föredrag om MUF:s fyra ställningstagande. Det kan vara bra att MUF:arna får lite uppdatering ibland så att det inte skapas någon slags bubbla där MUF:s medlemmar pratar om samma saker hela tiden. Alla måste hela tiden få nya intryck och nya perspektiv för att utvecklas.

Innan dess skall jag alltså skriva här och göra mig i ordning.

Imorgon är det kravall och åverållsinvigning för Lärarprogrammet. Detta spektakel tror jag blir mycket roligt. Inte minst för att jag har världens fulaste åveråll. Istället för att köpa en helt ny så färgade jag om min gamla vita ekonomåveråll till röd. Eftersom att jag hopplöst suger på att sy har jag försökt limma fast det som skall finnas på åverållen, men jag har nu insett att jag hopplöst suger även på att limma. Hur som helst. Det kommer förmodligen bli kul och man får två öl på köpet=).

Nu skall jag gå och döda flugan som surrar runt i mitt inte alldeles för städade rum. Berättar mer om kampen med flugan i min nästa blog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home