Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: En helg full med folkhälsoinstituts-öl!

Hindrums frihetliga alster

Monday, October 10, 2005

En helg full med folkhälsoinstituts-öl!

-------Öl -------- + -----Ungdom------- = Misstänksam Morgan


Först: I min kamp med flugan så står det ungefär 10-0 till flugan. Denna avart av varelse vägrar att avlägsna sig från min lägenhet, utan han surrar glatt omkring och sprider skräck i den Hindrumska lyan.

Sen: Åverålsinvigningen gick bra. Tills ungefär klockan 12 på kvällen. Men jag var iallafall smutsigast så nu är overallen riktigt invigd.

Fredagen: Synthkväll på HG! Mycket folkhälsoinstituts-öl. Bra musik dessutom!

Lördagen: Mer öl på Lagens Änglar på NH! Det var trevligt.

Om Morgan Johansson någonsin får se denna blog kommer han att skicka SÄPO på mig för att han förmodligen tror att jag ligger i riskzonen för att bli alkis och därmed terrorist. Men det är han som terroriserar unga människors frihet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home