Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Håkan Hellström, att spika mitt i natten och poker.

Hindrums frihetliga alster

Friday, December 16, 2005

Håkan Hellström, att spika mitt i natten och poker.

I dagens blogg hade jag tänkt ta upp tre ämnen. Håken Hellström, att spika mitt i natten och poker.

Håkan Hellströms nya album heter "Nåt gammalt, Nåt nytt, Nåt lånat, Nåt blått". En elak mun hade kunnat säga att hans namnval till sitt album lika gärna hade kunnat vara namnet på nya Moderaternas partiprogram. Jag är dock inte elak.

Det kan även rapporteras att mina grannar är nattugglor. I natt klockan kvart över tolv började de nämligen att spika på den vägg som de delar med oss (mig o min roomie). Hur i helvete tänker man om man börjar spika mitt i natten?

Igår vann jag 650 kronor på poker. Det kändes skönt att golva mina motspelare med mina pocket-ess. Min första pokervinst kan meddelas. Och den kom precis i rätt stund då mina likvida tillgångar inte är de bästa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home