Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Bloggen börjar ge utdelning

Hindrums frihetliga alster

Wednesday, December 14, 2005

Bloggen börjar ge utdelning

När jag startade denna blogg i våras hade jag inga större förhoppningar om att den skulle bli framgångsrik. Visserligen skrev jag det motsatta i mitt inledningsinlägg, men jag kände på mig att den inte skulle bli det på grund av alla andra tafliga försök som jag försökt mig på i medievärlden.

Med facit i hand kan man konstatera att bloggen har blivit rätt framgångsrik. På lite drygt en månad har jag haft 630 unika besökare och nära 1000 sidladdningar. (Statistiken kommer från www.bloggtoppen.se där jag la upp bloggen den 8 november) Det visar att min blogg är rätt populär och att folk som hittar till sidan ofta kommer tillbaka.

Genom bloggen har jag dessutom fått två förfrågningar om att skriva för två såkallade webzines, alltså magasin i digitalt format. Min första artikel publicerades idag på www.oris.tk.

Dessutom får jag ofta kommentarer om bloggen av personer som man i första hand inte tänker sig skall läsa min blogg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home