Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Idag är jag fulare än någonsin.

Hindrums frihetliga alster

Monday, October 17, 2005

Idag är jag fulare än någonsin.

Innan jag skriver något mer: http://www.haoshi.se/. Det är en bra sida som handlar om tre studenter i Kina. En utav dessa tre studenter är min vän Carl från Lysekil/Linköping. Mycket läsvärt!

Idag vaknade jag upp med rödsprängda ögon, röd näsa, alldeles för långt hår (måste klippa mig snart). Jag sa till mig själv, japp, idag skall jag vara sunkig. Sagt och gjort. Slängde på mig en mycket för stor T-shirt, ett par smutsiga och trasiga jeans. Trots sunkigheten mådde jag inte överväldigande bra och behövde något riktigt starkt för halsen. Jag drog därför på mig mina smutsiga skor och traskade iväg till apoteket för att där finna något som kunde hjälpa min hals. Hade glömt bort att det var söndag och apoteket var naturligtvis inte öppet. Jag förbannade detta statliga monopol och funderade några sekunder på att bryta mig in. Dock är jag för ärlig. Gick istället och köpte Wicks hos en privat handlare. Wicks var inte tillräckligt starka tyvärr och därför har jag fortfarande ont i halsen...


----Den unge mannen på bilden har inget med bloggen att göra.

2 Comments:

  • Är du säker på att han inte har något med bloggen att göra?? :-p

    By Blogger Anders Dahlberg, at 10:08 PM  

  • Han har inget med bloggen att göra! Eller det är klart han har...men det är mycket indirekt i så fall.

    By Blogger Hindrum, at 8:39 PM  

Post a Comment

<< Home