Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Blogutmanad!

Hindrums frihetliga alster

Tuesday, November 08, 2005

Blogutmanad!

Jag har blivit blogutmanad av CUF:s ordförande i Lysekil/Sotenäs, Anders Dahlberg, att hitta på fem alternativ till Socialdemokraternas slogan "Alla ska med - så enkelt är det". Jag kommer att skicka vidare denna utmaning till ytterligare tre personer och hoppas på att dom antar utmaningen! Men först. Mina bidrag är:

"Apatiska barn ska få stanna - men så enkelt är det inte i Sverige."

"Alla ska med - även om de inte vill."

"Jag får gratis sprit från Systemet - så enkelt är det." (möjlig slogan från Han som bestämmer)

"Jag skall bli prinsessa - så enkelt är det." (möjlig slogan från Thomas Bodström)

"Facket är er vän - så enkelt är det östeuropéer."

Jag skickar nu vidare blogutmaningen till följande:

Johan Forssell
Johan Lundberg
Jerry Broman

0 Comments:

Post a Comment

<< Home