Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Hemresa imorrn - mindre bloggande.

Hindrums frihetliga alster

Monday, December 19, 2005

Hemresa imorrn - mindre bloggande.

De senaste dagarna har det hänt mycket. Jag har varit på en ytterst trevlig MUF-julfest och dessutom hittat en massa nya sidor på internet. Kolla in www.break.com och www.snabbstart.com. Där kan manna hitta en mängd roliga klipp. Break.com (tidigare Big Boys) är en amerikansk sida främst riktad mot studenter. Där kan man hitta roliga klipp på urartade fester, Jackasswannabes eller människor som på ett eller annat sätt underhåller någon.

Imorrn bitti reser jag hem för att fira jul och kommer inte tillbaka till Linköping förän mitten av januari. Jag skall försöka hålla bloggen uppdaterad, men det troliga är att jag inte kommer posta så många inlägg.

Jag åker med Swebus express imorrn och bojkottar SJ. Swebus express tar förvisso längre tid än tåg, men samtidigt så slipper man göra en massa jobbiga byten och man kommer nära inpå anslutningsbussen till Lysekil i Göteborg.

Över nyår befinner jag mig i Åre för att hänga på barer och i backar. Det kommer bli mycket roligt! Hör av er om ni vill något! Min mobil är alltid påslagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home