Bloggtoppen.se Hindrums frihetliga alster: Vad hände egentligen?

Hindrums frihetliga alster

Monday, February 27, 2006

Vad hände egentligen?

Fick en chock när jag förut gick in på www.bloggtoppen.com för att kolla hur min blogg låg till. Min blogg ligger nämligen på sjätte plats när det gäller politiska bloggar, inte speciellt långt ifrån Fredrick Federleys blogg. Placeringen bestäms av hur många unika besökare man har haft under en veckas tid. (Tror att räknaren nollställs på söndagar). Hur som helst så har jag det senaste dygnet fått 1250 unika besökare. Antingen hänger det ihop med det jag skrev om den störtsköne liraren McHammer eller så har det att göra med det jag skrev om Tobias Gerdås (a.k.a Dico - vars blogg "Rättvis och Balanserad" numera är nerlagd verkar det som). Förmodligen det sistnämnda...

Missade tyvärr Depeche Modes konsert i Scandinavium i Göteborg igår på grund av vissa personliga omständigheter. Hade varit oerhört kul att vara där, men jag får se dem i Stockholm till sommaren istället! Hur vasst som helst!


Rättvis och balanserad bild av Reinfeldt? Enligt Gävleborgs förste ombudsman för sossarna Voitto Visuri så kom denna bild från socialdemokraternas partiexpedition. Kommunikationschefen Carina Persson bekräftar detta. (Budskapet "Reinfeldt - en ulv i fårakläder" fanns inte med på orginalteckningen. Denna bilds källa är Tora Breitholtzs blogg)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home